Årsmøte og presidentskifte 2013

Den 25. september ble det holdt årsmøte og presidentskifte i Kiwanis Club Oslo Holmlia. Vi har i Kiwanisåret som nå har gått lagt bak oss mange aktiviteter.

IMG_0167Et presidentskifte er en formell sak og som vanlig ble dette skiftet innledet med Kiwanishymnen. Hør på Kiwanishymnen

Vår største aktivitet utover medlemsmøter, er på Kantarellen bo og -behandlingshjem. Vaffelsalget der blir stadig mer populært.

Vi har dette året arrangert skøytedag for skolebarne i bydelen, leker for barna under «Vær stolt» festivalen i bydelen.
Forøvrig har vi også i år gitt tilskudd til flere aktiviteter. Både lokalt og utenfor vårt nærmiljø. Tilsammen har vi gitt bort mer enn 35000 kroner dette året. Stivkrampeprosjektet Eliminate har dette året vært en av hovedsakene i året som er gått og vil være det i året som kommer. I løpet av året delte vi også ut 130 Kiwanisdukker til lokale helseinstitusjoner, blant annet OUS, Rikshospitalet.

Det hele ble som vanlig avsluttet med hyggelig sammenkomst.IMG_0172

P.S. For de som lurer på årsmøte i september, er det slik at Kiwanisåret går fra 1. oktober til 30. september.

Permalenke til denne artikkelen: http://kiwanisoslosyd.no/2013/09/arsmote-og-presidentskifte-2013/